حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در هفتادو یکمین نشست خبری/3

اشد مجازات در انتظار عاملین اسیدپاشی در اصفهان است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با عاملین اسیدپاشی در اصفهان به خاطر این اقدام ناجوانمردانه و خشن با اشد مجازات برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محسنی اژه‌ای" در ادامه هفتادو یکمین نشست خبری خود به اسیدپاشی که در اصفهان صورت گرفته اشاره کرد و گفت: این اقدام جنایتکارانه با مجازات سنگینی روبرو خواهد بود و همه دست‌اندرکاران باید نسبت به این اقدام ناجوانمردانه و خشن اقدامات برخورد جدی داشته باشند تا عاملین شناسایی و به اشد مجازات برسند. 

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه مجازات عامل یا عاملین اسیدپاشی اصفهان باید به قدری بازدارنده باشد که دیگر کسی جرأت انجام این کار را نکند، اظهارداشت: دادستان اصفهان و معاونش مأمور شده‌اند تا با همکاری مسئولان انتظامی و اطلاعاتی عاملین این قضیه را شناسایی کنند تا هرچه زودتر مجازات شوند.  
 
وی با اشاره به شایعاتی که برخی سایت‌های داخلی و خارجی پیرامون قضیه اسیدپاشی اصفهان درست کرده‌اند اظهارداشت: خیلی از مطالبی را که برخی سایت‌های داخلی و خارجی پیرامون قضیه اسیدپاشی اصفهان مطرح کرده‌اند تأیید نمی‌شود.  
 
سخنگوی قوه قضاییه با رد این موضوع که عامل اسیدپاشی اصفهان برای برخورد با بدحجابی این امر خشن را مرتکب شده است گفت: من سه مورد از این موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم که کسانی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته‌اند دارای خانواده‌های متدینی هستند.
 
وی تأکید کرد: امیدوارم هرچه زودتر عامل یا عاملین این قضیه دستگیر شوند و سپس با تکمیل پرونده به اشد مجازات برسند. 

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که آیا اشد مجازات برای عامل اسیدپاشی اصفهان اعدام خواهد شد یا خیر بیان داشت: هرچقدر که قانون اجازه داده باید در این قضیه اشد مجازات را اعمال کنیم ودر حال حاضر من نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظر کنم.  
 
وی ادامه داد: دستور داده شده است که مراجع قضایی اصفهان پرونده اسیدپاشی را خارج از نوبت پیگیری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۲:۱۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
فقط اعدام
United States of America
همه مردم ایران
۰۷:۵۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
مطمئنا همه ملت ایران برای محکوم کردن این عمل شنیع و غیر اخلاقی و حتی حیوانی و وحشیانه که از افکار مریض ولجن عده ای انسان نما خبر می ده خواهان حکم اعدام ونه کمتر از آن می باشند باشد که این حکم عادلانه تسکینی بر روح و جسم آسیب دیده عزیزان مورد ظلم ناجوانمردانه .به امید احیای عدل
آخرین اخبار